Aldi Foto Service

waardering: 3.19 van 5 gebaseerd op 52 reviews
Website www.aldifoto.nl
Betaling Factuur
Afdrukcentrale CeWe
Papiersoort Premium papier
Foto bestelsoftware Windows, Apple Mac, Linux
Bijzonderheden
Soort aanbieder
Levering

Alle 52 waarderingen

door H.Habets op 03-12-2015

Vrije tijdsfotograaf en ik laat mijn foto's altijd afdrukken op 30x45 Mat. Uitstekende kwaliteit.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Nathalie op 09-11-2015

Nooit meer! Wel afgeschreven, maar bestelling onvindbaar! Aldi neemt niet eens de moeite om na te gaan hoe het kan gebeuren dat geld wordt afgeschreven voor een bestelling die volgens hun niet geplaatst is.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door kuipo87 op 17-10-2015

Fotoboeken van de Aldi zijn super, goedkoop & erg mooi. Alleen het verzenden duurt wat langer, maar dat heb ik er zeker voor over!

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Ernst op 11-07-2015

In het algemeen geen klachten over de fotoboeken en de service. Maar sinds dat in oktober 2014 het programma is vervangen, loopt het maken van een fotoboek vaak vast. Zoveel keer vast dat ik nu overweeg om een ander fotoprogramma (kruidvat of anders) te gaan gebruiken. Wordt het langszaam zat. NB: tijdens het vastzitten van het fotoprogramma kan ik de computer gewoon verder gebruiken.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Ronald op 16-02-2015

onverslaanbaar prijs/kwaliteit

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Corrie op 29-12-2014

In november is nieuwe software uitgekomen. Na downloaden hiervan kunnen de foto's niet geplaatst worden en er zijn ook geen cliparts en effecten zichtbaar. Dit gemeld bij Aldi. Het antwoord was: Hier is helaas niets aan te doen.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Duts op 16-12-2014

besteld en 2 weken terug een verzendbevestiging ontvangen alleen nog geen foto's ontvangen klantenservice wil pas volgende week een onderzoek instellen. het waren foto's voor de kerst, ik geloof dat ze in 2015 misschien eens binnenkomen!

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Anneke van Pinxteren op 13-10-2014

Altijd kwaliteit en snelle levering

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door J Boelhouwer op 26-08-2014

OPGEPAST ALDI FOTO. Aldi incasseert dubbel! Hoge prijs voor lage kwaliteit. Fotoboek besteld voor iemand anders. Betaald bij bestelling via I-Deal. Bij ontvangst van fotoboek zat ook een factuur die de ontvanger van het boek betaald heeft, niet wetende dat die al betaald was. Dubbele betaling dus! Aldi zou dit zelf moeten opmerken en binnen enkele dagen één betaling moeten terugstorten. Zij hebben immers alle gegevens: rekeningnummers, factuurnummer, ordernummer enz. Na telefonisch contact (kosten €1 per gesprek) vertelde een juffrouw dat voor het terugkrijgen van het ten onrechte betaalde bedrag een schriftelijk verzoek moet worden opgestuurd met alle gegevens én met kopieën van de bankafschriften. Dat betekent een hoop moeite en het halve land door om bij de ontvanger van het fotoboek (een man van 91 jaar oud) ook een kopie van zijn bankafschrift te halen. Dat alles voor een bedrag van € 18,48. Advies: laat je foto's afdrukken bij een bedrijf dat zijn administratie op orde heeft!

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Toine Grispen op 07-05-2014

Gebruik Aldi Printservice al verschillende jaren.Ben er zeer tevreden over

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door J.Siersema op 01-03-2014

Heb hier al vele foto's en fotoboeken laten maken

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door M.Rens op 24-01-2014

Bij het foto memory spel ontbraken er foto's, ipv een paar waren er kaartjes in enkel uitvoering. Tot op heden geen reactie op mijn klacht gekregen.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Teun Kraaijeveld op 25-11-2013

Reeds meerdere keren posters laten afdrukken en laten zien op de fotoclub. Zeer positief, ook andere clubleden doen dat via de Aldi.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door venomi op 09-09-2013

Bij klachten geen reacties terug

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Mike op 15-08-2013

Mooie en goede prints van een zeer acceptabele qualiteit als je de prijs in acht neemt. Nadeel is de levertijd want dit duurt gemiddeld 5 dagen.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Ferry op 06-06-2013

Jarenlang was de kwaliteit perfect maar recentelijk is de kwaliteit onderuit gegaan en het is nu flut.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Ineke ikstra op 27-05-2013

Leveren goed werk

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Ineke ikstra op 27-05-2013

Leveren goed werk

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door natashja op 21-05-2013

snel, en prima kwaliteit. wat wil je nog meer

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Idw op 23-04-2013

Mooi fotoboek, binnen een week in de brievenbus. Alles verliep soepel en het resultaat is goed!

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Cornelis Keus op 26-03-2013

Goede kwaliteit foto s

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Onbekend op 26-02-2013

Zeer slechte kwaliteit, alle portretten huid rood, klantenservice laat wel opnieuw afdrukken maar uiteraard dezelfde kwaliteit,(Hema wel goed). Ze geven geen geld terug en krijgt geen manager te spreken, dit na 1.5 maand soebatten

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Onbekend op 25-02-2013

Zit nu al ruim 6 weken te wachten op een goede afdruk op posterformaat. Krijg niets te horen van Aldi. Moet overal zelf achter aan. Wat een slechte service.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Marc op 12-02-2013

Enkele weken geleden een poster laten afdrukken. Order werd in een koker geleverd maar het leek wel of ze de poster eerst in een envelop hadden willen doen, zoveel vouwen zaten er in de poster. Klacht gestuurd met foto's erbij, weer anderhalve week moeten wachten tot herlevering plaats vondt, en ja hoor, weer precies hetzelfde. Weer een poster met diverse vouwen er in. Aangegeven dat ik dit niet normaal vond, en het enige wat Aldi doet is het standaard antwoord: We gaan opnieuw leveren en hopen dat het nu wel goed gaat. Mail gestuurd dat een fout maken kan, maar dat ik dan bij een herlevering wel een betere controle had verwacht. Daarom een telefoontje van de Aldi met de mededeling dat ze NIETS extra's kunnen doen. Dus nu maar hopen dat het de derde keer wel goed gaat. Ze zijn goedkoop, maar dat kan natuurlijk ook als je geen service verleent.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Ronald op 16-01-2013

Ik heb twee maal een serie van 40 en 66 foto's laten afdrukken op 30x45 cm van vogel foto's. Beide keren met bijzonder goede resultaat en dat voor een onverslaanbare prijs! Gewoon prima vergrotingen en bij vogel fotografie komt het zeer nauw! Compliment voor de Aldi dat ze deze kwaliteit kunnen leveren voor een dergelijke prijs. Aanbevolen..

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Tj.Bergsma op 25-11-2012

huidige software erg traag: een geregeld een vastlopend programma als ik foto's probeer te slepen. Bij de helpdesk alleen dat dat jammer is maar het ligt niet aan het programma. Voorheen erg tevreden over fotoboeken e.d. maar met deze ongeïnteresseerde kluiten in het riet te worden gestuurd is WAARDELOOS.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door H.J. van Oort op 28-10-2012

jarenlang ging het bestellen van een fotoalbum prima. Nu is het onmogelijk. Mijn wachtword is verdwenen en op "wachtwoord vergeten" volgt geen reactie.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door marco op 17-08-2012

Jaren werkte deze software goed. Nu start deze na de laatste update zeer traag op (tot meer dan 5 minuten). Contact met aldi support gehad over dit issue. Resultaat: probeer software opnieuw te installeren en kijk of het opgelost is. Even bellen, want ze vermelden er niet bij of je de gedeeltelijk gemaakte fotoboeken dan kwijt bent. Blijkt dus dat je deze dan kwijt bent!!!!! PS: bellen levert alleen een vaag verhaal op waarbij ze denken dat je geen verstand van software hebt. Ik als software engineer en architect weet exact waar ze het over hebben en dat het K*@^%$#T software is geworden. Jammer aldi......

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Onbekend op 13-08-2012

Over de kwaliteit van de fotoboeken niets dan lof. Als ze tenminste binnenkomen wat bij een flink aantal gelukkig gebeurde. Maar als een boek NIET afgeleverd wordt dan komen de problemen bij Aldi. Dan heb je te maken met een helpdesk die niets weet of wil en erger nog : niet reageert op alle rappels die je stuurt.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Onbekend op 01-07-2012

Na jaren Aldi software te gebruiken is deze na ? de up-date verworden tot traag en is veilig betalen haast onmogelijk geworden. Bijzonder jammer daar Aldi beslist een goede site had en prima kwaliteit leverde

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Andre op 24-06-2011

Voor de eerste keer mijn vakantiefoto's laten afdrukken op het formaat 13 bij 18 cm. Beoordeling : de fotokwaliteit is zeer goed. Prijs per foto : 15 eurocent. De keus is voor mij duidelijk. De online fotoservice van Aldi is zeker voor dit formaat een voortreffelijke keus.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Bianca loves J&L op 11-02-2011

Hai Esther, ik lees net jouw reactie over dat je een verkeerd boek hebt gekregen. Ik weet niet of het ondertussen al is opgelost. Maar ik heb net even gekeken voor je op de hyves. En de namen Jessica en Patrick bij elkaar ingetikt. En toen kwamen er wel een paar stelletjes uit. Misschien kun je op deze manier achter de echte eigenaren van het boek komen. Succes in ieder geval.. Ik heb trouwens nooit problemen bij de Aldi wat betreft fotoboeken. Heb er al meerdere bij hun gemaakt. En vindt het hele mooie boeken. Voor een betaalbare prijs...

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Tessa op 21-01-2011

De kwaliteit van de producten is goed, alleen de service (lees klantvriendelijkheid) is ronduit belabberd! Maar ja van een bedrijf als Aldi kan je ook niet veel verwachten. Mijn verhaal is vrijwel gelijk aan die van Ali Veldheer. Oktober 2010 privé kerstkaarten besteld. Doordat de software vast liep, was er geen afbeelding te zien van de door mij gemaakte kerstkaarten. Toen ik het systeem nog een keer doorliep zag ik dat er aan het einde van de bestelling wel een voorbeeldje zichtbaar is. Dus ik heb ze meteen dat uur nog gebeld dat er iets mis is gegaan en dat de bestelling geannuleerd moest worden. Kreeg een vriendelijke mijnheer aan de lijn. Annuleren is niet mogelijk, maar als ik de blanco kaarten zou ontvangen, moest ik ze terug sturen d.m.v. retour afzender en zou ik daar ook niet voor hoeven te betalen. Dus ik heb een tweede bestelling aangemaakt. Deze had ik binnen een paar dagen al in huis. Vervolgens kreeg ik een week later alsnog de eerste bestelling binnen. Deze heb ik ongeopend retour gestuurd, netjes de uitleg erop geschreven, met de naam van de persoon welke ik aan de lijn gehad heb gehad. Geregeld zou je denken. Maar 3 maanden later kreeg ik een betalingsherinnering. Vele mailtjes later vragen ze op een retour zending bevestiging etc. Om een lang verhaal kort te houden heb ik het bedrag (was maar 12 euro) maar betaald. Want dat getouwtrek... heb ik geen zin in. Als klant zijnde, al is het maar 1 euro, verwacht je op een andere manier behandeld te worden en dit is moedwillig pesten. Wat wel jammer is, want de kwaliteit is wel heel erg goed en dat moeten wij nu missen. Mijn bedrijf laat er wekelijks zo'n 5.500 foto's op 13x18 afdrukken, iets wat wij vanaf heden bij Profotonet Printservice onderbrengen.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Esther op 05-01-2011

Onlangs 2 fotoboeken besteld. Helaas 1 boek van andere mensen ontvangen... En zij mogelijk van ons. Patrick & Jessica, getrouwd in december 2010 als jullie het fotoboek van tante Iris hebben ontvangen, graag melden bij de klantenservice. Cover van ons boek heeft een witte streep/strook aan de onderzijde, terwijl de software een foto over het het volledige blad laat zien.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Onbekend op 31-12-2010

hoge kwaliteit met vriendelijke prijs.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door k franzen op 15-12-2010

Prima kleur afdrukken in alle formaten

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Onbekend op 14-12-2010

Prima zwart wit en kleur afdrukken op20x 30cm snelle levering.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Aranka van Deelen op 28-10-2010

ik heb al meerdere fotoboeken gemaakt en ben erg tevreden, makkelijke software,(zelfde als kruidtvat en fotoalbum.nl) alleen ben ik bij fotoalbum.nl het dubbele kwijt. bestelling binnen paar dagen binnen. De fotoboeken zien er goed uit, alleen 1 nadeel vind ik dat je als je een eigen foto als achtergrond gebruikt, deze niet transparanter kunnen worden gemaakt(net als bij Albelli) Voor de rest ben ik tevreden, nog nooit een foutmelding gehad. En ik krijg goede reacties over mijn fotoalbums en adviseer Aldi fotoservice ook bij andere.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Klaas op 30-09-2010

Inmiddels al - met de oude zowel als de nieuwe software - ruim twintig fotoboeken gemaakt. Het programma werkt erg prettig en ook de kwaliteit van de ontvangen boeken is uitstekend. Helaas is sinds enkele maanden de uploadsnelheid niet om over naar huis te schrijven. Het lijkt wel alsof er aan de ontvangende kant te weinig capaciteit is om alle aangeleverde gegevens in ontvangst te nemen. Bij mij is de uitgaande snelheid meer dan voldoende. ALDI, doe daar wat aan en vijf fotopunten op de waarderingsschaal zijn verdiend.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Onbekend op 14-07-2010

op aanraden van een collega, die al diverse fotoboeken heeft laten maken bij verschillende bedrijven, heb ik mijn eerste fotoboek bij de aldi laten maken. software werkt gemakkelijk en biedt zeer veel mogelijkheden. ik ben ook uiterst tevreden over de snelle service en de kwaliteit van het fotoalbum. ik heb ook enige nachtfoto's in het boek geplaatst. deze zijn ook perfect en duidelijk afgedrukt terwijl ze op de website van msn windows live niet te herkennen zijn. kortom, ik ga zeker nog eens een fotoboek bij de aldi bestellen.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Ko de Knegt op 05-07-2010

Een zeer tevreden aldi gebruiker van de foto print service Ik heb nu een vijftal keer posters besteld en die waren van een zeer goede kwalitijd en zeker voor die prijs,ik heb deze foto,s laten zien op de fotoclup waar ik kom en de foto,s werden uitgebreid bekeken en men kon zich niet voorstellen dat dit zo weinig geld gebeurde een 30x45 voor € 1,29 . Dit zal zeker nieuw klanten opleveren. Afz. Ko de Knegt lid AFO Fotogroep Ouderkerk a/d IJssel

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Ali Veldheer op 30-03-2010

Ik had 2 fotoboeken besteld van mij vakantie in Schotland...98 euro voor 2 boeken.,...voor mij een en voor onze vrienden 1.... Tijdens de bstelling ging het fot,,,hun programma gaf een fout melding en ik kreeg geen mail voor ontvangst dus heb nog een keer op bestelling gedrukt....(dat was 2 uur 'snachts)....de volgende morgen om 6 uur 's ochtends kreeg ik schrik, want toen bleek er ineens 2 keer betseld te zijn...Ik meteen een mailtje getsuurd met de vraag om 1 bestelling te annuleren.....dacht binnen een paar uur moet dat kunnen.....nee hoor...ze hebben gewoon 2 keer 98 euro van mijn rekening gehaald en 2 keer een zending gestuurd met een tussen periode van een week, dus het had makkelijk geannuleerd kunnen worden.... Ik heb een mail wisseling op touw gezet....boeken terug gestuurd, toit 4 keer aan toe, voor dat ze ze eindelijk niet meer stuurden....vervolgens stuurden ze mij een mial waarin ze zeiden dat ik niet meer kon annuleren omdat het een paar dagen te laat was geannuleerd en het dan al verwerkt was, toen ik dus terug mailde dat ik binnen 6 uur gemaild had om te annuleren hadden ze weer een andere smoes....MOE bven ik er van en DOODZIEK....196 euro betaald voor de fotoboeken....schandelijk vind ik het....het si gewoon pure diefstal..... Dus SERVICE hoef je niet te verwachten bij de ALDI....Fuits bedrijf....nog steeds dieven.....

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Onbekend op 26-03-2010

Ik ben heel tevreden over de fotoservice van Aldi. Heb nu inmiddels mijn tweede boek binnen. In het begin was de software niet goed, hij liep steeds vast (net op momenten dat je lekker bezig was en niet had gedacht aan opslaan natuurlijk). Nu is er een nieuwe update. Ik moest in het begin wennen aan de software omdat ik zo aan de oude gewend was. Maar nu ik het onder de knie heb vind ik het heel fijn werken, hij loopt ook niet meer vast. Verder is de kwaliteit prima, en alles wordt snel geleverd. Al met al ben ik heel tevreden!

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Onbekend op 07-05-2008

Heb 3 fotoboeken tegelijk bij de Aldi besteld en moet zeggen dat de kwaliteit prima is. Software loopt prima, geen vastloper onder XP. Software heeft veel mogelijkheden maar die ontdek je vanzelf als je met het programma werkt. Foto´s zien er goeg uit, in ieder geval een stuk beter dan 2 jaar geleden toen ik eens een fotoalbum bij het Kruidvat bestelde. Kwaliteit van fotoboeken is dus met stappen beter geworden in de loop van de tijd. Enige nadeel is dat de verzending niet in een echt stevige enveloppe plaats vindt waardoor er een licht beschadeging was. Heb hierover een mailtje gestuurd.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Hans op 20-02-2008

Nu enkele keren foto's laten afdrukken door de Aldi. Zowel digitaal opgenomen als gescand analoog werk. Zeer goede kwaliteit en ik ben beslist niet snel tevreden. Kleuren zijn aan de warme kant en iets te donker. Maar als je dit eenmaal weet is het eenvoudig vooraf te corrigeren. Moet je trouwens ook wel bij andere centrales doen. Met de software heb ik geen enkel probleem. Het is toch lachen als je een mooie 20x30 cm afdruk thuis gestuurd krijgt voor maar € 0,49 (excl. verzendkosten)

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Co op 16-02-2008

Aan de waarderingen te lezen begin ik er maar niet aan en verwijder dan ook alles wat ik gedounload had... Jammer!

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Camille Janssen op 06-02-2008

Inmiddels heb ik enkele fotoboeken van ALdi in huis. Met mijn achtergrond in de AV sector weet ik wel wat goed en slecht is. De foto's in de boeken zien er kleurrijk en brillant uit. Mijn aangeleverde en bewerkte materiaal (Nikon NEF) is uitstekend verwerkt. Goed basismateriaal is het halve werk, en Aldi doet de rest en dit voor een meer dan uitstekende prijs. EEN AANRADER!

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Onbekend op 18-01-2008

We hebben nu voor de 2de keer een fotoalbum besteld en we zijn erg tevreden. De kinderziektes van de software nemen we op de koop toe.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Gores op 03-01-2008

Ik heb voorheen een kalender bestelt via Aldi met eigen foto's. Het resultaat was erg goed. Maar laatste tijd probeer ik foto's te bestellen en slaat het programma na een geringe tijd af. Al je foto's worden dat niet meer opgeslagen en je moet helemaal opnieuw beginnen. Tip: begin dus niet aan Aldi online foto-service. Er zitten te veel fouten in de software.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Johan Verzendaal op 19-12-2007

Na negatieve ervaringen bij Kruidvat (lange levertijd, fotoboek dat verdwenen is, slechte service) heb ik al diverse keren een fotoboek laten afdrukken bij Aldi, en ik ben zeer tevreden over de resultaten. De afdrukkwaliteit is hetzelfde als bij Kruidvat, maar de levertijd is slechts 5 dagen, de prijzen zijn veel lager en bovendien kent de Aldi software meer mogelijkheden dan die van Kruidvat zoals foto's als achtergrond. Stevige kaft en bladen, mooie kleuren, kortom: gezien de prijs/kwaliteit verhouding een echte aanrader!

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door klaver op 03-12-2007

Het is na 3 mnd. nog steeds niet gelukt de software te downloaden.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs
door Wilfred op 20-11-2007

Maken geen melding van de ondersteunde kleurprofielen op hun website en afdrukken van Adobe RGB en ProPhoto RGB foto's zien er erg slecht uit. Het commentaar van Aldi is dat je hun software moet gebruiken voor de bewerking van de foto's maar daarmee is het omzetten naar het juiste kleurprofiel alsmede het bewerken van RAW bestanden niet mogelijk. De mensen bij Aldi weten echt niet waar ze mee bezig zijn. Conclusie: goedkoop maar waardeloos.

  • Kwaliteit
  • Service
  • Prijs

Waardeer een afdrukcentrale

Kies de afdrukcentrale die je wilt waarderen:


Waardering toevoegen